اشیای هوشمند به عنوان الگو برای افکت های تصویر

بر روی لایه ی عکس راست کلیک کنید و آن را به یک شیی هوشمند تبدیل کنید . بنابراین هر تنظیم افکتی و فیلتری که انجام دهید تصویر اصلی را مدخوش نمی کند

سپس ما یک تنطیم رنگ لایه ای را بالای شیی هوشمند اضافه می کنیم.

شما می توانید تنظیمات خلاقانه تری انجام دهید. ما در اینجا  همانطور که در مثال زیر می بینید سطح ها و Hue/Saturation را اضافه کردیم.

همچنین می توانید گزینشی بر روی اشیای هوشمند خود داشته باشید و یک تاثیر Gaussian Blur را بر آن اجرا کنید. بله شما می توانید کاری را که می خواهید به خوبی بر روی آن به اجرا درآورید.

بعد از اجرا کردن افکتهای مورد نظرتان ، شما یک سری  لایه های مشابه با آن چیزی که اینجا می بینید خواهید داشت. لایه های متعدد تنظیمات در بالا و فیلترها در پایین تصویر اصلی شیی هوشمند قرار دارد.

اینجا قسمت جالب کار است ، شما قادرید همین افکت ها را برای تصویر دیگری به سادگی انجام دهید. چیزی که شما بدان نیاز دارید این است که فقط بر روی لایه ی تصویر  شیی هوشمند کلیلک کرده و Replace Contents را انتخاب کنید و سپس تصویر جدیدی را انتخاب کنید.

و اینجا چیزی را که می خواستید دارید . آیا Smart Object یک ویژگی جالب نیست ؟ امیدوارم این مقاله برای شما و طراحی های آینده تان مفید واقع شده باشد.

امیدوارم آموزش برای شما مفید

بوده باشد خوش باشید.



برچسب‌ها:
نویسنده: مصطفی



";